قوانین لینکسازی داخلی (آکادمی)
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت بهینه سازی وب سایت آیا برای کسب جايگاه بالاتر در گوگل فراهم هستید؟ ما قوانینی را به شما می‌گوییم که با قدرت لینکسازی داخلی بیشتر آشنا شوید. بهره این فعالیت با درجه سایت شما درباره است.


عصر جامع فراگیری بهینه سازی

گرد هم آیی ۳: قانون ها لینکسازی داخلی (آکادمی)
درس قبلی
درس بعدی
درین نوشته‌علمی ۹ قانون حرفه‌ای برای بهبود ساختار لینکسازی داخلی وب سایت خود را فرا میگیرید.. هدف اصلی این امر نه تنها روشن کردن یک قضیه پیچیده در سئو بلکه بهبود بازاریابی محتوای شماست. ما در‌این نوشته‌علمی علاوه بر سخن درباره طریق‌های پیوند داخلی با ساختار خوب، درباره ساختار پیوند داخلی هوشمند سروکار هم صحبت میکنیم.

به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات در جذب مشتری نو و استراتژی‌های محافظت مشتری‌های جانور، لینکسازی داخلی باید توسط افراد تازه‌عمل و تازه کار صورت بپذیرد.

پیوند‌های داخلی، برد بهینه سازی را جادو می کنند!

لینکسازی داخلی معمولا به عنوان یکی از تاکتیک‌های نادر ارزش و نادیده گرفته شده در سئو بوده می باشد. درپی ۹ قانون برای لینکسازی را با هم بخوانیم.

قانون شماره ۱: تعداد زیادی کاغذ داخلی ساخت فرمائید
اشتباه اصلی سئو، بازاریابی با محتوای خطا می باشد. مطالب زیاد سبب میشود لینک دهی هم برای شما راحت شود. لطفاً سعی نمائید تا صفحه های با کیفیتی را ساخت فرمائید که کاربران علاقه داشته باشند آن را با دوستان عزیز خود به اشتراک بگذارند.

قانون شماره ۲: از انکر تکست و تصاویر پیوند شده به درستی استعمال کنید
استفاده از متن لنگر (انکر تکست) بسیار عادی است. فقط با متن لنگر خود لغات طبیعی را در مطالب خود تولید نمائید یا از آن ها استفاده کنید، معمولاً بین ۳ تا ۵ کلمه و واژه، عبارت را برجسته نمایید، آن را پیوند دهید و تمام.

متن جانور در پیوند می بایست با عبارات کلیدی مورد نظر در برگه ارجاع شده مطابقت و همخوانی داشته باشد و از کلیه مهمتر دارای ارتباط باشد. زمانی که این عمل به درستی انجام شد، استفاده از متن لنگر سبب ساز ارتقا ارتباط می‌شود و می‌تواند به بهبود محتوا یا مقام وبسایت شما در برگه حاصل موتور جستجو کمک کند.

در صورتیکه می‌خواهید از تصاویر خاصی به خواسته اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی به منظور جلب توجه اضافه استعمال فرمایید، مطمئن شوید که تصاویر به صدق پیوند داده شده و تگ مناسبی دارا‌هستند.

قانون شماره ۳: ارتباط عمیق یک ضرورت است
بهترین و طبیعی‌ترین پیوندها در یک استراتژی بازاریابی محتوا در ساختار عمیق یک وب سایت وجود دارا هستند که دربرگیرنده ورقه اصلی، گروه‌ها و صفحه های شخصی شماست. فعلا ما درباره ی لینک داخلی صحبت می‌کنیم.

با یادآوری این نکته که صرفا باید به صفحات مربوطه در تارنما خود پیوند دهید، این قانون را دنبال نمایید. این کار را بیشتر با اضافه کردن مدل‌بندی‌های اضافه، یا منوهای جانبی به وبسایت انجام دهید.

مراحل عبور از این فرایند گرانبها میتواند بسیار وقت‌گیر باشد ولی ارزش این را داراست که به seo تارنما کمک کند، سایت خود را به عنوان مرجع دسترسی هدایت فرمایید و صفحات مشاهده شده به وسیله هر بازدید کننده را ارتقا دهید.

قانون شماره ۴: پیوندها را در برگه اصلی و صفحات IA رها فرمائید
منظور ما را غلط متوجه نشوید. منظور ما این نیست که دیگر نباید به کاغذ اصلی خود لینک دهید. ما می گوییم صرفا در حالتی که ورقه اصلی یا شرکت شما سیگنال قدرتمندی را به موتورهای جستجو ارسال کند، در غیر این فیس تقویت سئوی کلی وبسایت خود را در حق اولویت قرار دهید.

در صدر با تقویت صفحات داخلی و سپس لینک و پیوند دادن به صفحه اصلی خود این کار را انجام دهید.

صفحاتی که از نظر معماری اطلاعات (IA) بسیار پراهمیت میباشند، صفحاتی می باشند که تنها به اندازه یک کلیک از برگه اصلی فاصله دارا هستند. بدین ترتیب در شرایطی‌که می خواهید اکثر پیوندهای خود را در کاغذ اصلی رها فرمایید، همچنین می بایست درین صفحه های دارای ربط نیز لینک قرار دهید.

هرچه تعداد پیوندهای بیشتری به کاغذ اصلی خود اضافه فرمایید، کیفیت بیشتری به صفحه ها IA شما منتقل میشود. و هرچه پیوندهای بیشتری به صفحه ها IA خود طولانی تر فرمائید، کیفیت بیشتری از سمت نردبان به سوی صفحه اصلی شما منتقل می‌شود.

قانون شماره ۵: رویکرد تمرکز بر کاربر را گسترش دهید
برای اطمینان بخشیدن به کاربر، ارزش و اطلاعات بیشتری به محتوای خود اضافه فرمائید.

افرادی که به فوت و فن لینک و پیوند داخلی تسلط پیدا کرده‌اند، ثابت می‌کنند که یک استراتژی لینکسازی داخلی صحیح جمعاًَ تعامل کاربران را بهبود می‌بخشد. در این‌حالت، اطمینان نتایج نمایید که داشبورد یا برنامه لینک داخلی شما متمرکز بر کاربر است.

صفحاتی ایجاد نمائید تا مطمئن شوید که بازدید‌کننده پیوندی آموزنده را در سایت شما مشاهده مینماید. بعد از آن، پیوندی محکم به صفحات مربوطه ایجاد نمایید تا بازدیدکننده بتواند مطالعه خود را ادامه داده و به صفحه مربوطه بعدی جنبش کند. بهبود تجربه کاربر، حیاتی‌ترین ادله تبدیل در هر وب‌وب سایت یا کمپین بهینه سازی می باشد.

و قدم بعدی اطمینان نتایج کردن از این آیتم است که بازدیدکنندگان زمان بعدازظهر بیشتری را در سایت شما می مانند و با به اشتراک گذاشتن مطالب شما بیش از هر عصر دیگری با وب‌سایت شما سرگرم میگردند.

قانون شماره ۶: لینک و پیوند‌ها، توان سایت را ارتقا می‌دهند
یک استراتژی لینک داخلی کارکشته، در طریق صحیح لینکسازی داخلی به صفحات مرتبط و استفاده از پیوندهای دارای ارتباط، بیشترین قدرت خود را پیدا می نماید. هنگامی که به صورت تروتمیز محتوای مرتبط، موثر و عملی را ساخت میکنید، به یک وب سایت توانمند تبدیل خواهید شد.

برای پیوندهای داخلی می‌قدرت از صفحات غیروابسته به کار گرفت. برای خریداری نمودن کیفیت طولانی تر، کارایی کنید جهت‌یابی طولانی تر یا صفحات فرعی دیگری را به صفحه ها مرتبط با آن بیشتر کنید. یا همچنین می توانید جهت‌یابی یا دسته‌بندی‌ها یا منوهای نوار کناری خود را با لغات کلیدی مرتبط غنی سازی فرمایید.

سوالی که بایستی پرسید این است: آیا من به خوانندگانم ارزشی طولانی تر می‌کنم؟

قانون شماره ۷: فاصله خود را از «rel = nofollow» حفظ کنید
ویژگی rel=nofollow در قبل به صورت داخلی گزینه به کارگیری قرار می‌گرفت و در جايگاه اول برای ارتقا کیفیت لینک به یک برگه و غربت از تکان جریان به صفحات دیگر به کارگیری می‌شد. آیا nofollow هنوز هم دارای ارتباط می باشد؟

این ایده در طول قبلی بسیار شایع بود. برای دوری از سردرگمی بیشتر، اجازه دهید تا از پیوند nofollow برای صفحه های داخلی دوری کنیم و بگذاریم تا لینک به صورت آزاد جریان داشته باشد.

قانون شماره ۸: شماره جادویی برای پیوندهای داخلی
هیچ شماره جادویی وجود ندارد. شما به حجم زیادی احتیاج ندارید بلکه تنها بایستی از تعداد معقولی لینک و پیوند داخلی استعمال نمایید.

همین امروز نوشته‌علمی‌ای با بیشتراز ۱۰۰۰ کلمه بنویسید و آن را به ورقه داخلی مرتبط با آن لینک و پیوند دهید. روز بعد همین عمل را انجام دهید ولی آن را به یکی‌از تولید ها خود لینک و پیوند دهید. همین کار را برای روز بعد انجام دهید ولی آن را به یک پست بلاگ پیوند دهید.

حفظ تعادل میان پیوندهای ورودی و خروجی نیز مهم می باشد. میتوانید تعداد بخش اعظمی را بیش تر فرمائید ولی مطمئن شوید که هر پیوند برکاربر متمرکز و دارای ارتباط است و کیفیت لینک را مسدود نمی‌کند. در شرایطی‌که سایتی بیش تر از ۴۰ پیوند برون مرزی در یک کاغذ خاص داشته باشد، موتورهای جستجو می توانند از لحاظ طراحی مشکوک شوند.

لینکسازی داخلی





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: